Ce aş fi, dacă aş fi … ?

Era o dimineaţă frumoasă de vară, razele soarelui mi-au inundat pur şi simplu camera, însă în sufletul meu totuşi domnea un cenuşiu proeminent, fără a avea o justificare concretă. Am plecat în grabă spre birou, agitaţia şi forfota parcă erau mai apăsătoare decât în celelalte zile; ajung într-un final la birou, mă simţeam atât de obosită ca după o zi cu 10-12 ore de muncă şi era doar ora 9 a.m. În timp ce mă delectam cu ştirile zilei, dau din întâmplare de un articol, care purta titlul: Ce aş fi, dacă aş fi …?, îl citesc cu interes incercând sa creionez profilul autorului, interesantă concluzie 🙂 […]

Astăzi mi-am adus aminte de el printre zecile de task-uri şi acelaşi cenuşiu proeminent, însă am constatat că cu fiecare rând pe care îl completam totul prindea culoare, […] este o seară frumoasă de toamnă, melancolică şi pe alocuri tristă că aşa sunt zilele tomnatice, însă în sufletul meu culorile primăverii se inghesuie care sa strălucească mai tare.

Ce aş fi dacă aş fi ….. ?

O floare

Un anotimp

O culoare

Un animal

Un obiect vestimentar

Un peisaj

Un instrument muzical

Un copac

Un oraş

O persoană publică

O persoană apropiată ¤ mama

O calitate ¤ loialitatea

O parte din zi ¤ dimineaţa

O personalitate istorică ¤ regina Victoria a Regatului Unit

O carte

Un fel de mâncare

Un super erou

O maşină

Un fruct

O parte a corpului

Un film

O zi a săptămânii ¤ duminica

O virtute ¤ iertarea

Un scriitor ¤ Gary Chapman

O cântec ¤ Hillsong United, All i need is You

O piatră preţioasă

O aromă

O emoţie

Un loc

Un număr

Un desene animat

Un sport

Un joc

Un fenomen al naturii

sursa foto: deviantart.com; weddinggawker.com; google images

 

 

 

3 gânduri despre “Ce aş fi, dacă aş fi … ?

  1. Ma bucur ca exista persoane pline de optimism care gasesc in orice o fericire si un motiv sa le cucereasca zambetul. Nu te cunosc insa de multe ori scrisul dezvaluie lucruri mult mai profunde despre autor, lucruri care nu-ti sunt descoperite nici printr-o intalnire fata in fata.(pacat ca putini scriu) Fiecare anotimp are frumusetea lui, dand nastere unor trairi si emotii diferite.Imi place cum scrii. Eu sunt in faza de tentativa in ceea ce priveste scrisul, dar imi doresc sa incep cat mai curand.Am cateva subiecte care as vrea sa le abordez. http://www.philon.wordpress.com. Succes si mult spor!

  2. Ciprian, Multumesc pentru aprecieri.
    Astept sa citesc „Pe urmele lui Socrate”, pentru ca la categoria personalitate istorica, initial marele filosof era mentionat.
    Succes si tie.

Lasă un răspuns

