Motiv de fericire

Este adevărat că lucrurile frumoase se întâmplă în viaţă când nu te aştepţi şi sentimentul de fericire şi euforie este mult mai profund, fără doar şi poate.

După mai bine de 3 luni de aşteptare, miracolul s-a întâmplat, mi-am recuperat gărgăriţa.

Acum nu imi rămâne decât să mă rog ca vremea asta tomnatică să mai ţină puţin să ne plimbăm şi să ne bucurăm de dimineţile mofturoase, să admirăm natura colorată, dar şi să fim admirate 🙂 mi-era dor.

Ridic ochii către cer şi mulţumesc pentru încă o zi binecuvântată.

foto:moiseb

Un gând despre “Motiv de fericire

Lasă un răspuns

