Noiembrie.

Pentru mine, noiembrie este emblema binecuvântării şi a bogăţiei.

Un înger de mamă, o soră adorabilă  şi o prietenă grozavă.

16  La mulţi ani scumpa mea mamă! Eşti cel mai minunat dar! Eşti un înger! Cuvintele sunt prea mici pentru a putea exprima cât de mult te preţuiesc şi te iubesc.

17  La mulţi ani Rebi! Eşti specială. Eşti frumoasă. Eşti sora mea jucăuşă şi iubitoare. Mă bucur că împărţim un tărâm fermecat unde nimeni nu poate păşi, un tărâm al miilor de amintiri. Te iubesc şi mulţumesc că îmi suporţi toanele de „soră mai mare” :)!

21  La mulţi ani Andruşca! Îmi eşti dragă şi te iubesc. Îţi mulţumesc enorm pentru felul frumos în care ai grijă de mine. Eşti extraordinară şi timpul petrecut cu tine este valoros.

sursă foto: corbis.com

Lasă un răspuns

