Un înger

M-am rugat ca nimeni şi nimic să nu îmi tulbure dimineaţa, să rămân optimistă şi zâmbitoare, pentru că urma să vorbesc cu mama, şi de fiecare dată, doar auzindu-mă, simte dacă am o zi bună sau una cu tristeţi, iar astăzi nimic nu trebuie să o neliniştească.

[…]

Am sunat-o; cu o voce caldă m-a salutat, apoi, după câteva momente de tăcere am început să îi cânt cântecul ei favorit, cântec pe care l-am învăţat acum 23 de ani la grădiniţă şi de atunci în fiecare an, pe 16 noiembrie este o bucurie extraordinară pentru mine să i-l cânt; de fiecare dată e diferit. După ce am terminat de cântat, printre lacrimi, aceeaşi voce caldă mi-a spus „Te iubeşte mami” şi am închis. Aceste momente sunt unice şi valoroase, sunt puse în cel mai preţios cufăr al inimii.

Aşa cum am mai scris în articolele trecute, timpul trece, sunt clipe cu care nu ne mai întâlnim, dar pe care le putem transforma în amintiri preţioase, „cântă-i” şi tu mamei tale, ORIUNDE AR FI, PARADOXAL, ESTE LÂNGĂ TINE, te simte, te aude şi plânge de fericire.

„E ziua ta mămico,
În dar ţi-am adus inima şi crede-mă mămico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut să-ţi culeg o floare, un mic ghiocel frumos,
Dar până la urmă moare şi nu e de folos.

Am vrut să-ţi culeg steluţe, să-ţi fac un frumos colier,
Dar cine nu ştie oare că în zori steluţele pier?

Am vrut să-ţi culeg o rază de soare, să-ţi prind în păr,
Dar tu străluceşti mai tare de dragoste şi dor”

Cuvintele sunt prea sărace pentru a te descrie mami. Îţi spun doar că te iubesc, te preţuiesc şi îţi mulţumesc că m-ai învăţat să iubesc oamenii şi pe Dumnezeu .

Eşti un inger!

Un gând despre “Un înger

  1. De cele mai multe ori, apreciem sau dorim sa facem lucruri pentru cei dragi dupa ce nu mai sunt.

    Un simplu „te iubesc” spus de fiecare data cand ai ocazia, va compensa un pic din golul care ramane si asta pentru ca ai reusit sa transmiti ceea ce simti pentru acea persoana.

    Nu vai fi nicodata prea mult, doar spune-o fara sa astepti ceva in plus. Vei produce sigur o bucurie!

    Claudia

Lasă un răspuns

